Aparcament poble d'Estana (Estana)

Baixa
7,6 km
2:15h


Carrer de Puig, 4, Prullans, Cerdanya (Lleida), Lleida

Web

Telèfon

















Sent els beneficis que aporta la natura!
El Cerdanya Viva Ecoestades és hotel, càmping, apartaments, bungalows i glàmping!
Ubicat al bonic poble de Prullans, al cor de la gran vall del Pirineu -la Cerdanya-, l'establiment t'ofereix diverses modalitats d'allotjament i serveis per a tots els gustos i totes les edats: piscines, wellness SPA, programes de benestar, activitats d'aventura, excursions, Granja&Parc, instal·lacions esportives i una àmplia oferta gastronòmica amb restaurants amb cuina de proximitat, ecològica i de qualitat.
Amb una ubicació excel·lent entre La Seu d'Urgell i Puigcerdà i a les portes del Parc Natural del Cadí-Moixeró, el Cerdanya Viva Ecoestades es converteix en el punt de partida ideal per fer senderisme i gaudir d'un paisatge magnífic. I durant tot l'any els seus guies us porten a descobrir els indrets més bonics de la Cerdanya: excursions guiades familiars o per adults.
Descobreix el Cerdanya Viva Ecoestades: NATURALMENT!.
Número d´inscripció al Registre de Turisme de Catalunya: L-11655




Aparcament poble d'Estana (Estana)

Baixa
7,6 km
2:15h


Hotel Muntanya de Prullans (Prullans)

Mitjana
11,7 km
4:30h



Església de Viliella (Viliella)

Baixa
3,6 km
1:10h

Font de les Pollineres (Lles de Cerdanya)

Baixa
5,4 km
1:50h



07/12
17/01

28/12
24/01

14/02
08/03

Al poble de Martinet, a l'inici de la carretera que puja cap a Montellà i Estana, trobem aquesta àrea de pícnic. Aquest espai, al costat del riu Segre, disposa de 5 taules i de bancs de pedra per poder descansar, menjar i gaudir de la natura en aquesta bonica població de la Cerdanya.
L'estació d'esquí nòrdic de Lles de Cerdanya estan ubicada 6 km al nord de Lles, al vessant sud de la Tossa Plana de Lles. Aquí podreu gaudir de la muntanya i practicar esquí nòrdic, raquetes o esquí de muntanya, a l'hivern, i marxa nòrdica, senderisme o BTT, a l'estiu. (Més informació: 973 293 100 / www.lles.net).
A 5-10min del poble d'Estana, per la pista que ens porta a Prat de Cadí, al costat del coll de Pallers, trobem aquesta petita zona de descans i oci. Disposa de diverses taules i bancs per poder menjar, i d'una font. També té una barbacoa per qui vulgui fer carn a la brasa.
A la petita àrea de lleure de la font de l'Ingla hi trobarem tres taules de pedra i una placa amb les característiques químiques de l'aigua de la font. És un bon lloc per fer-hi un pícnic. La font de l'Ingla està ubicada a 5 km de Bellver de Cerdanya. Per arribar-hi des de Bellver, cal endinsar-nos per una pista que puja per la vall de l'Ingla en direcció S-SE, cap als contraforts de la serra del Cadí.
CAL CALSOT - Casa Rural
CAL REI - Turisme i Casa Rural
Alberg CAN RIBALS
ELS TORRENTS - Hotel Rural i Restaurant
Hotel MIRADOR**
Refugi CAP DE RECCERDANYA VIVA ECOESTADES
Telèfon de contacte: 973 510 260
Contacta´ns i digues que m´has vist a Rutes Pirineus, et tractarem rebé!